Proces

We houden het eenvoudig

Solliciteren op een functie is altijd spannend. Daarom hebben we geprobeerd om de procedure uitnodigend en zo simpel mogelijk te houden. Over het algemeen hebben we twee sollicitatiegesprekken.

  • Het eerste gesprek is met een lid van personeelszaken (HR) en de relevante leidinggevende.
  • Het tweede gesprek is met een manager of directeur en een of meer collega's uit het team waarbij je zal komen te werken.

We zijn ervan overtuigd dat het belangrijk is dat je op goede voet staat met je collega's en dat zij de kans hebben om een open en eerlijke discussie met je te voeren. Dit geeft jou bovendien de kans om bepaalde vragen te stellen over het team of de afdeling, teneinde een beter beeld te krijgen. Als het nodig is, kan er een derde gesprek gehouden worden om dat beeld ze helder mogelijk te krijgen. 

Na deze twee gesprekken (die we snel inplannen, als de agenda dat toelaat) kunnen we je een aanbod doen. Het kan ook zijn dat we voor bepaalde (leidinggevende) functies eerst nog een assessmentbureau inhuren. Dat zal besproken worden gedurende de sollicitatieprocedure. Als je vragen hebt of meer over de sollicitatieprocedure wilt weten, neem dan contact op met onze afdeling personeelszaken: 088-1959020.